Söndag

Som jag skrev igår, så skulle jag åka ner till Hampus senare på kvällen, och så blev det. Jag kom dit och fick den stora äran att platta hans hår. ;P Sen åkte vi och tittade på film, Joel, Robin och Johan hade laddat upp med chips, godis och film. Filmen var rolig som fan, om jag minns rätt så hette den Beerfest. När filmen var slut spelade vi lite fotboll och hade trevligt. Jag och Hampus åkte hem, blev tv-tittande och mys. La oss runt 02.30, lagom trötta.

Och idag söndag, var det sjukt jobbigt att gå upp. Men jag hade ju inget annat val då Hampus skulle spela match, så varför skulle jag ligga kvar där och dega? ;P
Åkte hem, käkade och så. Och nu kom precis mormor, morfar och morbror hit för att fika, då mamma fyller år. :)

Tänkte gå en liten runda sen, väldigt fint väder ut, dock väldigt blött, men det får man ta med en nypa salt. ;P
Tänkte ringa och kolla med Sandra om hon ville träffas en liten runda också, kanske kränga en kebabrulle eller något liknande. :D

Sköt om er :)

Och tråkig som jag är så glömmer jag altid att ta med mig min kamera, därav dåligt med bilder. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0