Soool

Andra dagen på lovet har börjat, och solen vädret är underbart, kan det bli bättre? - Nope!

Vaknade i morse av att Hampus väckarklocka ringde, då var väl klockan runt 06.30. Puhh, så trött jag var. Men Hampus skulle upp och jobba, så ett par minuter fick jag stå ut med ringandet och tända lampor osv. :P
Han pussade på mig och gick sen till jobbet, och jag somnade om väldigt gott. Jag sov och jag sov, runt kl 11.30 steg jag upp. Jag gick in på toaletten för att duscha, vad möttes jag av? - Joo, där låg krossat glas över hela toalettgolvet, katten hade varit i farten. Så jag tog en snabbdusch, fixade mig, sen var det bara att plocka fram dammsugarn och röja upp efter Frostis. :/ Jaja, det gick väl kvickt. När jag var klar där gick jag vidare över till Hampes rum och började städa.
Sen ringde jag Emma, hon kom och hämtade mig och vi åkte och köpte mat på torget.
Nu sitter vi hemma hos mamma och pappa. Jag ska snart börja packa och göra mig i ordning. Åker ut till Mellby med tjejerna ikväll. Ska mysa i Sandras stuga. Äta, prata och dricka vin, det kommer bli super! <3

Ha det bra så hörs vi i morgon, och då har jag förhoppningvis fått med mig lite bilder som jag kan slänga in här på bloggen! :)

Tjejkväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0