Tillbaka till skolan

Igår var nog bästa kvällen på länge, helt underbar. Älskar dig Hampus! <3

Jahapp, ännu en dag på praktiken, måste ju ta igen dagarna jag missade när jag var sjuk. Men det kan jag klara av, det jag trvis väldigt bra ihop med dessa barnen, undra hur många gånger jag skrivit det här på bloggen. ;P
Efter praktiken blev det ett besök på skolan, då jag hade en kort liten svenska b lektion, gick snabbt då vi bara pratade lite om vilka böcker vi skulle vilja läsa. Slutade kl. 13.15. Kändes väldigt lustigt att vara tillbaka i skolan, med tanke på att vi inte varit där sen innan jullovet, bara 2 dagar ju. Känner att jag inte kommer kunna börja plugga och så nu, jag kan verkligen inte koncentrera mig längre och känner mig inte ett dugg motiverad. :S
 Jag och Lina gick i alla fall upp till min syster och satte oss där lite, så slapp hon sitta ute och vänta på bussen. Jag stekte lite fiskpinnar och slängde i mig dem, smaskens. ;D
Nu ska jag snart kila hem till Hampus. <3

Jag skrattar högt åt dig, du söker verkligen uppmärksam, och inte gör du det diskret heller, du är bara för pinsam!
Du kan kvida hur mycket du vill, men vi tycker fortfarande inte synd om dig. Dina "tyck-synd-om-mig" rörelser får dig bara att se dum ut. Get a life! :)

HAAAAAAAAAAAKAAAAAAAAAAN! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0