Tisdag

Dagen idag har känts väldigt lång tycker jag. Vaknade i morse och hade väldigt ont i magen, men åkte ändå till jobbet. Väl där kändes det lite bättre, men någon timme senare kändes det lika illa igen. Jag bestämde mig därför för att gå hem. Men då jag måste ha läkarintyg om jag ska vara hemma och vara sjuk så var jag tvungen att gå bort till skolan. Skulle prata med rektorn men han satt i möte så blev inte mycket snack där inte, så nu har jag sänt iväg ett mejl till honom istället. Satt i alla fall kvar i skolan och väntade på Hampus, då mina nycklar ligger hemma hos Sandra så jag skulle inte komma in här hemma. Jag och Hampus åkte hem till honom, slängde i oss lite mat, sen jag la jag mig med min onda mage. Sov ca. 2 h. Sjukt skönt. När vi vaknade igen så tittade vi på Andra Avenyn, och något annat program som Hampe blivit förälskad i som heter Merlin. Inget jag är jätteförtjust i precis, så jag läste mina skvallertidningar ist. (A)
Och nu kom jag precis hem, mitt rum ser ut som kriget så jag tänkte ta tag i det nu innan TopModel börjar. :)
Och så ska jag såklart plugga lite religion också, så jag kan få den kursen avklarad. Och så blir det ju att läsa lite skvaller också, har blivit som besatt av alla de där skvallertidningarna. ;P

Nae, dammsugarn väntar. Sköt om er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0