Torsdag, sjuk

Veckan går segt som bara den, vilket nog beror på att jag är sjuk. Blev att ligga hemma även idag, då huvudet snurrade som aldrig förr i morse när jag vaknade. Försökte somna om, men lyckades inte med det, så gick upp och käkade lite frukost. Blev hamburgare och sånt gott, haha. ;P
Sen påbörjade jag städningen av mitt rum, dammade och dammsög och sånt tråkigt. Men det blev i alla fall väldigt fint, och nu känner jag mig mer sliten än någonsin.
Senare kom Emma och Klara hit, vi käkade lite och så. Nu ska jag snart in i duschen, för att sen bege mig till Rock the house, får väl hoppas på att det är något bra idag. :)
Sen blir det att sova hos Hampus, och sen tvinga sig upp till jobbet i morgon, är ju bara ett par timmar. Har ju lovat Sandras mamma att hjälpa till inför kalaset i morgon, så måste ju försöka bli lite piggare.

Ha det bra allihopa! :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha lilla lina är du sjuk så förstår jag ju att du inte orkar. ;) Men du är så välkommen i vilket fall. Puss på dig snuttan. <333

2009-02-05 @ 19:47:26
URL: http://sandiiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0