Torsdag

Torsdagen började bra, jag vaknade upp hos älskling, dock ensam då han var och jobbade. Tog mig en dusch, sen kom Hampus hem och pussade på mig lite under lunchen.
Emma kom och hämtade mig, och vi åkte hem. Jag städade hela vårt lilla hus och fick sedan lite lön av mamma. (A)
Jag åkte och handlade med mamma, och passade även på att övningsköra lite. Halt som bara den ute.
När vi kommit hem kom Lina till mig, vi satte igång att baka. Vi gjorde världens finaste deg, som därefter blev världens godaste pizzabullar, tro mig! :D

Vi var lite lata och gjorde därför degen i assistenten (A)
Deg

Pizzabullar :)


Efter bullbaket så vandrade vi ner mot byn, väldigt skönt att gå i snön. :)
Lina åkte hem och Robin och Per kom och mötte mig. Vi gick en runda, kollade läget nere vid rinken, dock massa snö på isen så var ju inge vidare precis.
Sen så ringde vi Joel, Per drog hem och jag, Joel och Robin gick ner på fritidsgården och spelade lite biljard. Och eftersom ingen annan var där var  vi lite mörkrädda, hörde ju en massa lustiga ljud hela tiden. Och Joel bara skrämde mig hela tiden, fisunge. ;P
Sen lunkade vi hemåt i snön, jag begav mig till Hampus. :) <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0