Andra dagen

Ännu en dag avklarad, och det går som på räls. Jag har nog aldrig varit så glad för barn som jag är nu, vilket är positivt.
Idag jobbade jag dock inte lika länge som igår, det hade jag aldrig orkat. Men kommer fler dagar, och jag är helt död när jag kommer hem om dagarna. :O

Gick hem till Hampus när jag jobbat klart, jobbade t.o.m över idag, duktig Lina. :)
La oss i sängen och somnade. Tittade på tv och fixade lite käk när vi hade vaknat. Och så åkte jag hem och nu sitter jag här och snurrar runt på Internets alla hemsidor. ;P

Nu ska jag snart kila i säng, då jag ska upp redan 05.30 i morgon, puhh! :/

Jag älskar dig Hampus Elfrid, när jag är med dig mår jag som bäst!


Kommentarer
Postat av: Sandra

2009-01-14 @ 17:11:28
Postat av: sandra

Ne men Lina man får bara inte missa de. Men du kollar ju endå bara på internet och sen fuskar du med :O. Vi måste träffas snart saknar min pingla :( <3 love yoo

2009-01-14 @ 17:12:46
URL: http://sandiiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0