Finally :)

Äntligen fredag, som jag har längtat. Har varit så hemskt trött i veckan, och sjuk också, vilket har gjort att jag blivit dubbelt så trött. Men nu börjar jag bli piggare, hostar lite bara. (A)
Gick till skolan en runda idag med, då jag skulle prata lite med kuratorn. Sen gick jag upp till Hampus, vi åt lite, eller jag smakade bara, var inte så sugen. ;P
Sen tog jag min dagliga powernap, väääldigt skönt. Sov väl en 2h eller så. :)
Nu kom morbror, moster, mosters man och Klara hit, blir god mat och mys. Sen ska jag ner till Hunehallen och titta på innebandymatch, go markaryd. :D
Blir en lugn dag idag, annat än vad det kommer bli i morgon, 18 årsfest, woohoo! :D



Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Haha ja kan nog vara lite därför jag inte rökt ;) men när du var här rökte jag inte. :)

Svar: Ja, men mamma och jag var aldrig och köpte några ingredienser så det blev inte så men vi måste baka någon dag. :)

2009-01-23 @ 19:21:16
URL: http://sandiiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0