First day

Sådärja, första dagen på praktiken avklarad. Det gick bättre än förväntat. Nu menar jag inte att jag skulle vara dålig på någit vis. Jag syftar mer på att jag trivs bra mycket bättre på denna praktikplatsen än vad jag gjorde på min förra, där i stort sätt alla var idioter!
Jag praktiserar i Hagaskolans F-klass, och redan första dagen kan jag säga att ungarna är helt underbara, även om jag inte är så glad för barn. Jag blev själv väldigt förvånad när jag upptäckte att jag faktiskt trivdes i deras sällskap. :)
Jag måste dock klaga lite över dagens arbetstider, jobbade från kl. 08.00-18.30, det är 10,5 timmar, snacka om att jag är trött. Dessa arbetstider kommer jag nu att ha varannan måndag, and it's killing me! :/

Nu är jag äntligen hemma, har nyss ätit och orkar knappt hålla ögonen öppna. Men jag är så illa tvungen då jag måste plugga lite, och sen ska jag ju förbereda lite saker inför morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0