Fortfarande torsdag :O

Nu har jag krängt i mig de där underbara revbenen som mamma gjorde, tillsammans med potatis och en riktigt stark vitlökssås, smakade mumma. ;D Vi hade riktigt trevligt vid middagen också, jag, mamma, pappa och Emma, som vi har skrattat. :) <3
Efter den goda maten kom syster och lockade med grillchips, och jag som bestämt mig för att bara äta snacks under helgerna lyckades inte hålla händerna från påsen! ^o)

Nu har jag precis varit ute och kört en runda med pappa, tog ut pengar inför körningen i morgon. (A)
Kan inte riktigt bestämma mig om jag ska till Sandra och träffa tjejerna eller om jag ska till hotellet, sjukligt sugen på att skaka lite rumpa. ;O
Får se vart dagen tar mig.

Sköt om er alla där ute! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0