Fredag ;D

Oj oj oj, en hel vecka avklarad av praktiken och jag är fortfarande vid liv, jag är förvånad! :O
Veckan med barnen har varit väldigt rolig och givande, men har samtidigt tagit en del på krafterna. Nu återstår bara 4 veckor. ;P

Och som jag sa, en hel vecka är avklarad vilket innebär att det är fredag, sååå skönt. Denna helgen blir lugn som bara den, måste vila ut ordentligt inför nästa vecka.
Ikväll blir det att umgås med älskling, blir dock ingen bio, så får se vart kvällen tar oss. :) Men vad kan bli trist med Hampus vid min sida, ingenting! <3

Saknar dig Sandiie, see yaa tomorrow sugar <3

 Varför i helvete lägger du dig i, inkompetenta jävla bitch!
GET A LIFE !


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh den blev ju jätte fin lina :) och jag fick också vara med. :D

2009-01-17 @ 15:15:25
URL: http://sandiiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0