Fredag

Idag blev det inget jobb, men det blev ändå upp tidigt då jag skulle åka till Ljungby och övningsköra. Jag vet vad ni tänker: "Hon borde haft körkort för längesen", men nej, jag har varit lat och det ångrar jag.
Allt flöt i alla fall på bra, fick i alla fall beröm för min körning, haha. ;P Under tiden som jag och Ida väntade på de andra som körde så gick vi runt och kikade i lite olika affärer. Jag köpte mig 3 st boxarlinnen och en lampa, haha. Tyckte den var lite cool. ;D Hittade också ett par byxor, men dem lät jag hänga kvar, då jag känner att jag inte har råd denna månaden, Swedenrockboendet och allt ska ju betalas. ;P

Nu ska jag åka hem till Sandra och fixa håret och päsa, sen kommer Ljungbytjejerna och det blir tacos. Senare blir det väl hotellet en runda med Robin i guess. :)

Sköt om er! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0