Influensa :/

Dagen idag började väl inge vidare bra direkt, förkylningen bara flög på sådär jättesnabbt, huvudet är tungt, ögonen rinner och kroppen är såååå öm. Därför jag har turen att jag har världens bästa pojkvän som gav mig massage och pysslade om mig innan, helt underbar. <3 Och nu ska jag snart dit igen och förhoppningsvis bli ännu mer ompysslad. :)

Jaja, jag gick iaf upp kl 07.00 idag, och så fixade jag och donade. Ida kom upp till Hampe och vi hade följe till körskolan där vi skulle möta upp Jerry, och så begav vi oss mot Ljungby och körde lite. :) Det går bättre och bättre nu, jag ska bara finputsa på min körning lite, sen så jävlar får ni utrymma vägarna, för HÄÄÄR KOMMER LINA (soon).
När vi kom hem till Markaryd igen så styrde vi stegen mot Hagaskolan där jobbet väntade, min handledare tyckte dock synd om mig, så jag fick inte stanna allt för länge, TACK! (A)
Jag gick hem till Hampus och la mig, hjälpte han med sin dötråkiga uppsats, men jag fick i alla fall lite rätsida på det hela. ;D

Nu sitter jag bara här och glor, ska snart packa ihop lite saker då jag måste gå till jobbet i morgon, hur sjuk jag än är. :/ För det första så kommer Lena på besök, och för det andra så tänker jag inte gå och jobba under lovet bara för att jag har influensa nu, never! (Lenas lustiga jävla regler :/) - Man kan ju fan inte rå för att man blir sjuk.
Nee, nog för idag, nu ska jag kila till Hampus.
Hoppas ni mår bra allihopa, och att ni inte är lika sjuk som mig.
Have a (fortsatt) great dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0