Måndag

Puhh, ännu en superlång jobbedag och jag är helt slut. Har dock varit ganska lugnt på jobbet då väldigt många varit sjuka. Men det är väl egentligen då man blir som tröttast, när man gör ingenting? ;P
Jaja, fick i alla fall sluta 1h tidigare eftersom att där inte var några barn kvar, så fanns ju ingen mening med att sitta nere på fritids och vänta ut tiden. Jag gick hem till Hampus, klöste honom lite på ryggen sen la vi oss en runda.
Pappa kom och hämtade mig, åkte inom Konsum och köpte mig ett par apelsiner. Jag har blivit duktig på att äta frukt, me like. :)
Nu ska jag äta lite, sen ska jag åka till Hampus. Vi ska göra chokladpudding och han ska hjälpa mig att plugga lite inför mitt prov, sicken pojkvän jag har, helt underbar. <3

Sköt om er alla där ute, och som jag sagt tidigare, min mobil har gått i kras, så vill ni något så får ni antingen ringa till Hampus telefon eller hem till mig. Puss & kram. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0