Motgångar?

Hej everybody allihopa :O
Idag är jag sådär sjukt jäkla trött, så detta inlägget lär bli ungefär lika tråkigt som gårdagens. Finns ju inte så mycket att berätta om nu om dagarna, har ju bara praktik, finns varken tid eller ork till något annat därefter.
Men idag har jag mest varit arg på jobbet, folk som irriterat mig något fruktansvärt mycket, var dock ingenting jag kunde göra något åt. Kan ju inte precis komma dit och få värsta utbrottet, då hade jag ju blivit utslängd. :O

Men i alla fall, efter jobbet så stod jag utanför Hagaskolan och väntade på min mamma som skulle hämta mig (Vilket var bestämt sen igår). Jag väntade och jag väntade, men ingen mamma kom. Hm? ^o)
Jag gick därför ner till Team Sportia och kikade på skidställ inför åreresan, hittade något litet, men blev inte det. Ska åka iväg och köpa istället. :) Efter det gick jag upp till Haga igen, ingen mamma där då heller, pappa ringde mig och sa att mamma glömt sin telefon hemma, då blev jag mest förbannad. Gick upp till Hampus och värmde mig lite, sen kom hon och hämtade mig, när jag minst av allt ville hem. :P
Åkte till Råstorp och köpte lite mat, sen hem och käka. Nu ska jag snart träffa Sandra, och idag blir det faktiskt av, LUCKY ME! ;D

Hampus Elfrid <3


 On my way to Sandiie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0