My baad

Oj, nu har jag varit sådär slarvig med skrivandet igen. Men det finns faktiskt viktigare saker än att blogga. Jag vet att jag aldrig kommer att bli känd genom min blogg, så därför känns det inte så viktigt för mig. ;P

Men jaa, jag får väl berätta lite om helgens händelser.
Som jag skrev tidigare så skulle jag köra halkbanan i fredags, och det gick galant, alltså ännu ett snäpp närmare körkortet, wihoo. :D
När jag kom hem från Halmstad där jag kört halkan, så gick jag och träffade Lina. Vi gick och käkade och pratade en massa skit, som jag saknat dig vännen. <3 När vi hade ätit åkte vi hem till Hampe en runda, sen tog Lina bussen hem, och jag somnade gott i Hampes säng. (A)
Ett par timmar senare väckte älsklingen mig, då åkte vi hem till mig och bakade semlor, underbar smakade dem. :)
Sen var vi mest uttråkade, så vi åkte hem till Robin och tittade på film. Eddie, Joel & Per var också där. :)
Hampus fick köra hem mig lite senare då jag mådde jättedåligt, mådde illa och kallsvettades. :/



Sov ganska länge på lördagen med tanke på att mitt illamående hindrade mig från att sova. Jag steg upp, duschade och fixade mig. Försökte äta men gick inge vidare. Hampus kom och hämtade mig, åkte inom Konsum och köpte ett par bananer så att jag kunde få något i mig i alla fall.
Åkte hem till Hampus, plattade hans hår, sen åkte vi och tittade på fotbollscupen i hunehallen. Enligt min mening var det mest besvärligt, det var trångt och varmt, och folk sprang fram och tillbaka mellan bänkraderna hela tiden. ^o)
Såg ett par matcher, sen gav vi upp. Hampus skjutsade hem mig så jag kunde äta lite. Sen åkte jag hem till Robin där Hampus, Robin, Eddie och Per lanade. Jag och Joel bosatte oss framför tv:n och snackade skit. :)
När Joel åkt hem blev det skvallertidningar och Coca Cola för min del. ;D
Klockan blev mycket och vi blev trötta och hungriga, så vi gav oss ut på de otroligt hala vägarna och begav oss till Shell där vi fick i oss en och annan korv. :) Efter det åkte jag hem och la mig. :)

Idag är ingen bra dag, med tanke på att det är måndag i morgon, och då börjar min praktik, död åt den! :(
Men ikväll blir det att mysa med Hampus och bara ta det lugnt. <3

Ha det bra alla där ute :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe jag åt med semla.:) hihi.

Vad tråkigt att du mådde så dåligt. får hoppas att du inte blir förkyld. :( Vi kanske kan träffas en runda i morgon kan ju ringa dig.

Ps: stylist skolan hade varit jätte kul om du hade hängt med på. på sport lovet ska vi ju kanske dit och kolla en sväng.:) då kan du ju hänga med. puss <3

2009-01-11 @ 16:42:03
Postat av: Lisa

ÅH, JAG VILL HA! Är det för tidigt tycker du? :P

2009-01-11 @ 16:50:27
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Robin

lycka till på praktiken:)

2009-01-11 @ 21:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0