Nyårsfirande

Jaa, eftersom jag inte varit så aktiv här på bloggen förut, så tänkte jag berätta lite om mitt nyårsfirande.
Dagen började väldigt dåligt, ingenting blev som jag ville. Meen... jag åkte i alla fall hem till Eddie ganska tidigt på dagen, så att jag och Lizelott kunde börja förbereda inför kvällen. Vi gick först ner till busstationen och mötte Lizelotts vän Therese.
Vi fixade färdigt det sista med min klänning, sen började vi att göra oss iordning. Lockade håret och satte på lösögonfransar och glitter och grejer. Men som jag sa, ingenting blev som jag ville. Lösögonfransarna kunde jag lika gärna struntat i då jag redan har långa ögonfransar och de fejkade bara irriterade min ögon.
Men men, till slut fick det duga som det var, då vi var tvugna att börja laga maten. Klyftpotatis med fläskfilé och dragonsås stod på menyn. Det var väldigt rörigt att laga maten, kladdigt och det var många som skulle ha mat. Aldrig mer att jag ska laga mat till så många människor, max 5 pers. ;P
Jaja, alla gillade iaf maten, så jag var nöjd. Därefter lekte vi "Rita-gissa-spring", jag kollade dock bara på, då mina lagmedlemmar inte hade anlänt ännu. Men jag och Cassi klarade oss bra ändå. Satt och målade naglar och lekte med kameran oså, lite lagom festligt. ;D
Runt 23.30 gick jag, Hampus, Joel, Cassi & Johan ner mot byn, kikade på raketerna. Gick hem till Hampus och hälsade på lite folk där. Vidare ut i byn och leta folk till efterfesten.
Blev efterfest uppe hos Hampus med mycket blandat folk. Dansade hela natten lång och hade väldigt trevligt.
Tack för en underbar kväll allihopa, och speciellt tack till dig Eddie, som fixade festen! <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0