Onsdag

Halva veckan har gått, och oj vad snabbt dagarna har gått. Jag njuter. ;D Helgen är ju faktiskt det enda man ser fram emot nuförtiden.
Idag har jag mest varit förbannad på jobbet, blir lätt irriterad men idag var det helt sjukt, därför tror jag inte att jag ska jobba med barn i framtiden. Ingen bra idé alls.
Hampus kom och hämtade mig efter jobbet, och körde mig till skolan där jag fixade och donade lite inför morgondagens religionsprov. Kan inte ett skit, men får göra mitt bästa i alla fall. Man har ju alltid chans till att göra omprov! (A)
Hinner jag så ska jag även träffa Sandra en snabbrunda i morgon. Hoppas det blir lite tid över till det! <3

Nu ska jag plugga vidare, ha det gott alla där ute! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0