Riskabelt? :O


Ny dag, nya tag. Kom hem för en liten stund sen, käkat och pratat lite skit med familjen. När jag åkte hem såg jag folk som åkte skridskor på Jetesjön, jag blev sugen, men hur vågar ni egentligen? Det har ju bara varit minusgrader i typ 2 dagar, och nu ligger det på 0:an, riskabelt? ;P Men då jag inte är någon risktagare, så är det i alla fall inte jag som hamnar i isvaken. (A)

Skulle träffa Sandra en runda idag, men hon är jättesjuk så blir inget med den saken. Men ska i alla fall träffa Cassi, får se vad vi hittar på för bus. :)

Kommer kanske in och lägger till ett par rader senare, ha en bra lördag allihopa. :)






Kommentarer
Postat av: Sandra

Asså den bilden är inte för vacker på mig :D vi får ta nya kort någon dag.

2009-01-17 @ 15:35:39
URL: http://sandiiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0