Robins 18 årsfest :)

Igår, lördag var en bra dag. Den började dock inte så bra. Det var grått och mulet och jag var inte alls sugen på fest, men så åkte jag hem till Cassi och vi började fixa oss, och så helt plötsligt blev jag superdupersugen. :)
Vi åkte hem till Robin, inväntade alla och så började vi äta, det blev tacos, mycket gott. :D
Sen började vi att hälla i oss den där alkoholen, och jag var duktig och slog sönder ett sånt där döfint glas, som jag skämdes. Förlåt Robin! :( (Jag var dock inte den enda som tog sönder glas. (A)) En bra stund senare bjöds det på tårta, jättegod. Hade jag inte varit så mätt på alkoholen så hade jag nog ätit upp allt det som blev över. Men nu fanns det varken ork eller tid då jag skulle dansa. ;D Jag var dock den enda som dansade, Cassi svängde bara på rumpan ytterst lite. ;P
Jaja, efter tårtan och allt annat så skjutsade Sandra oss ner till Golden. Jag hade glömt mitt legg och dom var stenhårda just igår, så pappa fick köra ner med det till mig, vilket var vääldigt onödigt, då där knappt var 10 pers inne. Vi gick i alla fall in och värmde oss lite, sen blev jag bitter och fick snespel, sen dog mobilen och allt bara gick åt helvete.
Efter lite kärlek av Hampe så blev allt bra igen. Förlåt för allt. :(
Gick ner till FBU en runda, det började regna och allt sög. Gick hem till Hampe, käkade och sen la vi oss.

Du var medveten om att jag skulle må dåligt (och dåligt mådde jag), du hade en avsikt, därför gjorde du som du gjorde, idiot!









Tack för mig! :)




Kommentarer
Postat av: Ester

Ser ut som ni hade kul! ^^ Tyckte det var lite synd att jag inte fick säga hej till dig, Men kul att få säga hej till Hampe om så bara en kortis, Vart ju tvungen att gå in och ta han om min pojkvän som inte kände en kotte där inne.Haha^^

Hoppas att ni hade en kul kväll iallfall :)

2009-01-25 @ 19:12:45
URL: http://estervirefjall.blogspot.com
Postat av: Sandra

Fan vad jag är ledsen för att jag jobbade den kvällen vi hade haft så jävla kul Lina. Men ser ut som ni fick en lyckad kväll Puss min älskling <3

2009-01-26 @ 17:24:54
URL: http://sandiiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0