Snö <3

Yeeey, äntligen har den underbar snön kommit, jag är lycklig. Är dock mindre lycklig över skolstarten i morgon. Dags att ta sig i kragen och höja betygen och närvaron kanske? - YEEESBOX!

Ohh, jag bara älskar snön så mycket. Det är så vitt, ljust och fint överallt, me like. Så inatt när jag och älskling hade väldigt tråkigt, klädde vi på oss och gick ut och byggde oss en snögubbe. Lagom stor och ful. ;D Det var skönt att komma ut och lufta näsan lite. ;P
Och eftersom att vi var ute i snön sådär lagom länge inatt, så känner jag mig både snuvig och sliten idag. Så har bara städat och suttit framför datan. Borde egentligen pluggat men har liksom inte orkat.
Skulle även träffat Dante idag, men fanns visst inte tid, buuu på det! Så ska snart åka ner och mysa lite med Sandra. <3

Jaja, på fredag är det i alla fall dags för mig att köra halkan, alla säger att det är döskoj, men jag är mest nervös över att tabba mig. ;P Men varför skulle jag vara sämre än alla andra? (A)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0