Söndag

Vaknade upp bredvid en varm och gosig älskling idag, var dock lite svårt att väcka honom, men så äntligen vaknade han till. :) Gosade lite innan mamma kom och hämtade mig. Åkte hem och duschade och fixade mig och så bar det av till Helsingborg och Väla. :)
Vi gick först in på IKEA och käkade massa köttbullar, dem har sjukt goda köttbullar där, me like. ;D
Kikade efter en soffa till syster, och sen gick vi in på Väla. Gick direkt och letade upp ett skidställ till mig, och jag hittade ett som duger gott och väl till den kommande Åreresan. :)
Och så köpte jag världens gulligaste mobilsmycke, som jag satte i nycklarna istället, då min mobil åkte i marken igår. Baad. :/
Yep yep, sen åkte vi vidare till "Sköna hem" och tittade på ännu fler soffor, men syster är så kräsen så blev ingen idag heller. Vi har nog letat soffa till henne i över ett år. :O
Efter det åkte vi i alla fall hemåt, jag somnade lagom gott i bilen. Fikade semlor när vi kom hem, hemgjorda, mycket gott.
Och nu ska jag snart åka hem till Hampus och kolla på något magiprogram som egentligen suger, haha. ;P

Jag älskar dig Hampus <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0