Timmar ^o)

Wow, dagen gick sjukt snabbt idag, fast att jag jobbade över 40 min. (Frivilligt) Kände att jag behövde få ihop fler timmar då jag faktiskt saknar ca. 5h av dom 35h som vi ska jobba.
Jag och Lina hjälptes åt att nysta garn åt barnen, tålamodet var ju inte på topp precis. ;P
Efter det gick jag till skolan och väntade på Hampus, gick upp till honom, la oss och vilade som vanligt. :)
Sen kirrade Hampe lite hamburgers, under tiden som jag sov så vräkte han i sig dem också. (A)

Usch, klockan börjar bli mycket och min huvudvärk vägrar att gå över, it sucks!
Men snart kommer Hampus hit och kanske lindrar han min smärta med lite massage, I really do need it! :)
Nu ska jag springa in till tv:n och se om där är något intressant, tänkte även slänga i mig ett par riskakor då jag inte ätit lunch sen 10.30 idag. :O Sen ska jag sova så att jag orkar upp till jobbet i morgon. :/
Ha det bra allihopa! :)

I really do miss you Elin <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0