Tisdag

Oj, hade veerkligen problem med att komma upp i morse, så gick upp runt 07.15. Men jag hann i tid till jobbet ändå. :) Det började med vandring till simhallen, och det var väldigt få barn så det var lugn dag även idag. Och eftersom att jag skulle jobba till 14.30 idag och inte skulle jobba på fritids så blev det att jag vässade lite pennor, sorterade bland tuschpennorna och städade lite i klassrummet. Något måste man ju fördriva tiden med. (A)
Och som jag sa till Lina på rasten så vill jag köpa mig en klocka, så jag gick inom Roséns och kikade lite, och visst fanns där några man fastnade för, nu gäller det bara att invänta pengarna. ;P Måste även kolla upp vad det kostar att laga min pajjade telefon. (A)
Men men, efter jobbet och Roséns gick jag som vanligt upp till Hampus, la mig på soffan under täcket och sov en liten runda. Utan mina små vilostunder på mitt dagen så hade jag inte orkat vara vaken vid denna tiden. I alla fall inte nu under praktiken. ;O
Det blev lite tv och mys, sen kom mamma och hämtade mig.

Nu ska jag snart åka ner och köpa chokladpudding, bananer och grädde, det är Hampe värd när han kommer hem från träningen sen. :)




Du Sandra, jag har tänkt på en sak. Aldrig har det väl hänt att vi har varit ovänner? Aldrig?
Visst har det väl hänt att vi varit lite småtjuriga på varandra några gånger, men enda gången jag faktiskt minns är den gången när jag och Aldin dissade dig så hemskt mycket. Förlåt för det. ;$
Förut träffades vi nästan dagligen och hade så väldigt kul ihop, nu är det mest brist på sysslor när vi ses?
Och nu förtiden ses vi så sällan, varför har det blivit så? Jag vet att tiden sällan räcker till, men mer än en dag i veckan måste vi ju hinna ses, precis som förut? Saknar allt det där.
Jag älskar dig vännen, Linaow & Sandiie for the win! <3




Kommentarer
Postat av: Robin:)

ohh chokladpudding<3

2009-01-28 @ 08:38:49
Postat av: Sandra

Hej gumman vad söt du är. Jag vet de är så jävla tråkigt att vi inte träffas lika mycket men jag vet faktiskt inte. De känns som att det är mycket i skolan sen nu jobbade jag hela helgen och fan känner mig för upptagen men jag vill verkligen hitta tillbaka till de vi måste träffas mer och ut och hitta på saker. Du och jag for the win baby ;)

2009-01-28 @ 17:47:07
URL: http://sandiiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0