Torsdag

Lugn dag som bara den idag, väldigt skönt. Idag blev jag dock riktigt förbannad, men då jag har sekretess kan jag inte berätta något om det här! Dagen gick i alla fall snabbt, jag fick ju gå ifrån jobbet redan kl. 13.40 eftersom att jag skulle till skolan och skriva prov. Islamprovet gick superbra, eller det kändes i alla fall superbra, så mycket som jag skrev idag har jag nog aldrig skrivit på ett prov. Kanske är jag lite av en muslim? ;P
Jahapp, sen efter det gick jag ner och pratade med Matte och Dege lite, sen kom älskling så pratade lite med honom. Men 15.15 var jag tvungen att bege mig upp till det övre planet av skolan, då jag skulle till kuratorn. Allt kändes väldigt bra idag och jag känner att jag faktiskt börjar komma någonstans i mitt liv, jag mår bättre och bättre för varje dag som går. :)
Efter pratstunden med kuratorn gick jag upp till syster som bjöd på dumlekakor, smakade bra. Hampus skjutsade mig hem och nu är det snart dags för revben och vitlökssås och massa sånt gottit. ;D

I morgon blir det mys med Sandra & Ljungbytjejerna, äntligen ! <3

Det gjorde ont att bli anklagad för något jag inte var skyldig till, och det gör fortfarande ont! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0