Söndag

Igår blev det pizza och skitsnack med Cassi, mycket trevligt. :)
Därefter gick vi en runda, och sen skjutsade Hampus hem Cassi till Johan och så åkte jag och Hampus hem till honom och spelade monopol. Jag var dock inte med, och tur var väl det då Hampe vann överlägset och hade byggt typ 15 hotell. Jag som är dålig förlorare skulle aldrig klara av att ta den smällen. ;P Jag tror vi satt och spelade i nästan 4 h, så vi blev ju lagom sega sen.
När vi var färdigspelade tog vi bilen och körde en runda, men det hände ju verkligen inte ett skvatt i byn. Helt dött. Körde och hämtade Robin och Per och skjutsade ner dem till byn. Sen körde vi hem och la oss vid tv:n och gosade. <3

Nu ska jag snart kila ner till byn och möta Cassi, vi ska gå och kika på Hampes och deras innebandymatch. :)



Hampus Elfrid i mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0