Uttråkad & tung

Uusch, idag var det väldigt jobbigt att stiga upp. Kroppen värkte, ögonen sved, huvudet dunkade och i halsen rev det något fruktansvärt. Men jag hade inget annat val än att stiga upp och gå till jobbet. Stackars Lina. :(
Dagen gick dock ganska snabbt då det var mycket möten och mycket självständigt arbete för min del, kändes gott. :)
Efter jobbet gick jag och Ida till körskolan, kikade igenom lite pärmar och så. Sen gick jag upp och la mig hos Hampus i värmen och tittade på Andra Avenyn, sen somnade jag lite gott. :)

Meen, nu sitter jag här igen, lika uttråkad och tung i huvudet som igår, vad ska man göra om dagarna?

Fick inte träffa Sandra idag heller, så får förhoppningsvis träffa henne en runda i morgon, du är saknad gumman! <3


Nu börjar jag faktiskt bli lite trött på dig/er. Jag väljer själv vilka jag ska umgås med, oavsett om ni tycker om personen eller inte, vad är det ni inte förstår? - Mind your own business!


I helgen blir det party, just därför bjuder jag på denna kuliga bilden (:



Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är med fruktansvärt saknad gumman. Haha den där flaskan glömmer jag aldrig. De dumma är att jag lärde mig aldrig utav ditt misstag utan jag kom direkt efter och gjorde samma sak. :D haha

2009-01-21 @ 13:35:37
URL: http://sandiiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0