AF

Vädret sviker..igen, och jag har tråkigt. Tänkte kila in i duschen och sen köra ner till Arbetsförmedlingen och få mina papper färdigskrivna så att livet kan börja någongång.

Dem hemmagjorda, grillade hamburgarna vi åt igår smakade helt underbart. Vi hade i alla fall något att titta på under tiden som vi åt, 2 katter utanför krigade något jävulskt och där flög hårtussar över hela vägen. ;D
Efter det blev det kaffe, sen körde jag och Hampus hem till honom och la oss framför tv:n. Klockan var rätt mycket då så vi släckte tv:n och kämpade med sömnen.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Tråkigt har jag. Sandra skulle höra av sig när hon slutat jobba, så får se vad vi hittar på för något.
I morgon är det fredag, vilket innebär Girls night! <3 Det ser vi fram emot.

Nu ska jag kila in i duschen, ha det gott ! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

opsi fel dag :D haha Älskling <3

2009-07-09 @ 17:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0