Fredag

Gick upp tidigt för att bege mig till Vittsjö där jobbet väntade. Åkte inom och hämtade Lina och därefter till jobbet. Satte igång direkt och jobbade på väldigt bra, som det gick undan. :D
Runt 16.00 körde jag hemåt igen, duschade och fixade mig, städade uppe hos Hampus och var och kikade på Emmas kisebebisar. :)
Sen skjutsade jag Hampus o.c till Vittsjö där dem skulle ha spelning, direkt där efter fick jag bege mig till Strömsnäs/Traryd där Emma och Rebecka väntade på mig. Vi åkte hem mot Markaryd, till Hampus, där vi lagade mat.
Ida och Bea var också med. Efter maten pratade vi lite skit och tittade på tv.
Senare blev det att spela spel "Med andra ord". Och enligt Rebecka så är fiolen ett blåsinstrument. Bea var dum nog och gissade rätt när Rebecka sa "Ett instrument som man har i munnen". Lite fusk inblandat kanske? ;O
Jaja, trevligt hade vi i alla fall, tills Hampus och pals kom och tryckte på tutorna som tillhörde spelet. Då gav vi upp eftersom vi inte hörde vad våra lagkamrater sa, dessutom var vi nyktra, alltså tyckte vi inte det var fullt lika kul som Hampus och dem andra.
Klockan närmade sig 02.00, så det blev dags att skjutsa hem Emma och Rebecka. Mörkt ute i Röckla där Rebeckas hus är omringat av skog, ängar och kossor? ^o)
Jag slängde av Bea också, sen körde jag hem till Hampus och la mig.

Tack för en trevlig kväll tjejer, måste göras om <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0