Fullbokat

Blev ingen bio med Elin igår, vi kunde inte fixa bil, och dessutom var alla filmer fullbokade. Fanns bara några få platser kvar och dem kunde man inte reservera.
Vi hann inte heller till bion i Markaryd då varken jag eller Elin hade hunnit äta, så det är smällar man får ta.
Vi får ladda inför Hbg-festivalen i stället. :D

Men jag träffade i alla fall Sandra en runda. Vi käkade bakpotatis med min smaskiga röra, sen krängde vi naturgodis i massor. Åkte därefter och pratade med Rebecka en liten runda och sen körde jag och hämtade Hampus.
Åkte hem till mig och tittade på film med mamma och pappa, sen blev det sängen.

Idag vet jag inte vad som händer, blir väl förmodligen väldigt lugnt då det inte händer ett skit i denna regnhåla!

Sköt om er och hör av er om det händer något kul, pusstja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0