Helsingborgsfestivalen

En något stressig dag för min del. Hampus klocka ringde aldrig 09.30 som han hade ställt den på, istället vaknade vi kl 12.00 och det blev bråttom. Jag tog en snabbdusch, skjutsade hem Hampus och så hem och fixa och trixa.
Körde ner och lämnade alkohol till Hampus, därefter hämtade jag en väldigt bakis syster. Körde hem igen och fixade klart det sista, slängde i mig lite pizza med sås som hade surnat, den fick man ju spotta ut igen, minuspoäng till pizzabutiken!
Sen blev jag äntligen färdig så jag kunde bege mig ner till Emma där vi förfestade. Elin, Ida och Emilie kom också efter en stund. Det blir massa prat, bra musik och även lite Tequila. Sen var det dags att ta bussen ner till Hbg, fick byta i Örkelljunga, men det var ju inte precis något krångligt med det.
Väl framme i Hbg var vi hungriga som aldrig förr, fick därför bli lite Donkenmat, det kan man alltid äta. Och bäst är det ju på fyllan. Efter maten nyktrade vi tyvärr till och blev väldigt trötta, så vi begav oss ner mot piren för att fylla på tankarna igen. Gick dock lite segt, kom inte igång förrän vi kom upp till Fenans och deras hotellrum, där det var varmt och man kunde dricka utan att frysa. (A)
Drack och drack och drack, gick sen ner och satte oss på hotellets bar (där det egentligen var 23 ;)), köpte lite goda drinkar, sen gick vi vidare in mot festivalområdet. Kallt och blåsigt och det var ett evigt letande efter folk.
Dessutom hade vi problem med att fixa skjuts hem, men det löste sig till slut, tack vare Thim och Johanna som rekomenderade Jimmy, tack allihopa. :)
Halv 2 åkte vi hemåt, skönt var det. Jag, Emma och Elin satt uppe hos Emma och pratade under tiden som jag väntade på Hampus. Som vi skrattade, sicken rolig stund vi hade. Love you girls! <3
Tack för en hyfsat trevlig kväll, vi kunde varit vildare! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0