Jobb

Blev jobb även denna dag. Fick dock ingen sömn inatt så var lagom trött i morse när jag skulle stiga upp. Och inte blev det bättre när jag kom till jobbet och insåg hur mycket vi hade att göra, hur mycket vi skulle hinna med.
Plasta in, packa ner, och så iväg med skiten! Puhh...
Men allt gick i alla fall bra, och vi fick mer gjort än planerat. Fick dock jobba över 1 h, men vem tackar nej till en extra slant. INTE JAG!!
Efter jobbet var jag helt slut, och orkade knappt koppla, växla eller gasa. Kände helt ärligt att jag hade svårt att hålla mig på vägen. :O
Väl hemma blev det mat och sen snabbt in i duschen, vidare ner till byn där Elin väntade på mig. Evelina, Vicky och Alexandra var också där. Blev massa prat och glass såklart.
Jag och Elin körde ut till mormor en snabbrunda, då jag mådde kasst igår och därför inte kunde vara med och gratulera henne på 65-årsdagen. Så jag åkte dit och gratulerade henne lite smått.
Skjutsade hem Elin och åkte och träffade Bea en snabbrunda.
Och nu sitter jag bara här och väntar på att klockan ska bli halv 7 så jag kan stiga upp, åka och jobba och sen hem och sova. ;D

Tjingtjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0