Kräm/Mårtensson

Det blev party med tjejerna denna kväll, en onsdag. :)
Vi började förfesta hos Emma runt 20.00 tíden, dansade och hade kul. 21.45 kom Idas mamma och hämtade oss, hon skjutsade oss till Halmstad. När vi var där letade vi upp en övergiven bänk där vi satt oss och förstörde våra levrar. Därefter sprang vi inom banken och Donken, och så vidare till Kräm/Mårtensson. Och eftersom att vi är  bäst så hade vi VIP-biljetter, så kom in gratis och allt. Hade fått gå före alla i kön om där varit någon, men det var där ju inte såklart. Lite tjurigt. ;D
Väl inne blev det lite dans och köp av alkohol. Gick knappt dansa så mycket folk det var. Väldigt svettigt om jag får uttrycka mig så? (A)
Efter ett par timmars dansande gick vi ut och tog en nypa luft, då fick vi även sitta och lyssna på ett par som grälade.
"Martin sa att han knullade skiten ur dig"
"Fråga dem fyra tjejerna där, dem har hört hela vårt gräl"
*Vissel,vissel*, inte alls ;D
Det var rätt roande faktiskt. (A)
Sen gick vi in och dansade lite till, jag snubblade in i en hög av folk och vi rusade därefter till garderoben och hämtade ut våra grejer. Sen gick vi vidare till Nudelbar, blev bara en cola för min del.
Sen kom Elins pappa och hämtade oss, somnade gott i bilen, och sen var vi äntligen hemma i Markaryd.
Efter en väldigt trevlig kväll sa jag hejdå och gick upp och la mig hos Hampus.
Tack tjejer, älsk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0