Oshultsfestivalen

Dagen började bra när jag vaknade upp och insåg att vädret faktiskt var ganska okej. Det blev dusch och fix och trix.
Jag gjorde mig redo för första vinglaset, och Rebecka och Emma gjorde mig sällskap. Sen kom även Ida och Emilie, och så Robin. Vi drack, lyssnade på musik och snackade skit. Johan kom och hämtade oss och körde ut oss till Oshult.
"Festivalen" var större än jag trodde, men jag hade ändå inte kul. För lite alkohol skulle jag gissa på. :/
Mamma kom och hämtade oss, och så blev det efterfest hos Hampus. Lite efterfest bara. Jag mådde dåligt och gick och la mig. Min mage is killing me!




Och dig skrattar jag högt åt, du är ju bara såå patetisk.
Ingen bryr sig, vad är det du inte förstår? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0