Over and out

Äntligen har jag fått det ur mig, sicken lättnad. Den stora stenen inuti mig har helt plötsligt försvunnit, äntligen!
Jag känner mig flera kg lättare, egentligen borde jag tacka dig, men jag tror jag står över. Du är ett avslutat kapitel, inget jag tänker lägga mer energi på.

Dagen igår blev kanske inte riktigt som planerad.
Blev sen dusch. Därefter åkte jag ner till byn, träffade Robin, han fick följa med mig och köpa ny plånbok. Sen fick han även följa med mig och handla på Konsum, bära kassarna och så. ;P
Efter att vi handlat åkte vi upp till Hampus, och så skjutsade jag honom till Timsfors, där det var party. Hämtade sen Rebecka och så släppte jag av Robin i byn.
Jag och Rebecka körde hem till mig och bytte bil och fixade lite, sen körde vi till Emma där vi började med maten. Elin kom också. Det blev klyftpotatis, kassler och löksås, min favorit. Under tiden som vi åt tittade vi på "My new BFF", min andra favorit. ;D
Och så ringde Hampus och ville att jag skulle skjutsa dem ner till byn, fick köra Olas bil, kändes väldigt mycket annorlunda, men den var lättkörd. - Lucky me! (A)
Det blev en snabbrunda till Timsfors, ner till byn och sen till Timsfors igen. Därefter körde jag hem till Emma och hämtade tjejerna, och så körde vi till Timsfors igen, där festen var. Jag drack dock ingenting, jag var ju chaufför, as usual. Det blev en snabbrunda ner till Rep. Jag och Elin hade tråkigt så vi drog värsta byarundan, som vi skrattade, Emma var också med på en liten tur. Hoppade och levde jävlar. Bästa kvällen på länge faktiskt. <3
Sen gav jag upp och körde hem till Hampus och la mig, kallt och jävligt var det också.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0