Rastlös

Det kryper en hel armé av myror kors och tvärs genom kroppen, och jaa, jag är väääldigt rastlös!
Båstad igår var väl ingen hit precis, vädret var okej, men allt annat var ju jättetråkigt. Vi köpte glass och lite andra godsaker, och så åkte vi hem rätt tidigt. Fick nita för ett rådjur, därefter kom en fet jävla älg, lite rädd blev jag! :O

Blev att stiga upp tidigt idag, har varit på arbetsförmedlingen och lagt upp en handlingsplan och det ser ljust ut. :)
Därefter var jag och kikade på jobbet, i morgon tar min semester slut. Får se hur det går och om jag klarar av att fortsätta.
Ska förmodligen träffa Lina en liten runda sen, skulle kört en runda till Kristianstad men blev ändrade planer. Buuhh!
Ikväll blir det hemmagjorda, grillade hamburgare, likey likey! <3
Mysa med Häämpis och komma i säng i tid.

Förresten, jag ljög lite angående bilderna från Båstad, jag glömde kameran i bilen och orkade faktiskt inte vända tillbaka. My bad! (A)

Och Elin, du är sjukt saknad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0