Sad situation

Jag tror jag struntar i det, det känns allt för obehagligt. Som jag sa så ser det ljust ut för mig just nu, tänker därför inte gå till ett ställe där jag vet att jag kommer må dåligt, för då antar jag att min magkatarr blir ännu värre.
Men nog om det, jag har tråkigt och vill göra något. Borde egentligen ligga hemma och ta det lugnt, för det gör jag allt för sällan, kanske därför jag aldrig blir av med min magkatarr!? :O

Och beskedet jag nyss fick gjorde ju inte dagen bättre. Att allt är förstört är väl inte precis någon nyhet, kom jag fram till just precis i denna stund! :'(
Jag vet inte om jag klarar av det här, att varje dag bli påmind, för det är ju så det är när man har svårt att släppa något. Vad man än gör, vem man än ser, så blir man påmind.
Jag ogillar att OFF-knappen inte uppfunnits på människokroppen ännu! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0