Väla x 2

Det blev minsann Väla idag också. Mitt i den sköna, heta duschen ringer telefonen och det är syster som vill ha med mig till väla. Och så fick det bli. Jag fixade mig snabbt och körde ner till Emma. Bytte bil och så körde vi till Helsingborg och Väla.
Ganska mycket folk, eller ja ganska mycket bilar men inte så mycket folk? ;P
Vi var där tills dem stängde, jag köpte dock ingenting, var mest med som sällskap.
Nu är jag hemma och har nyss fått i mig lite mat, magen värker och jag har tråkigt. Snart kommer Hampus hit och hälsar på. Myspys. <3

I morgon är det dags att rensa bland kläderna, har en hel massa kläder som ska slängas... I UFF eller något. :)

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0