Väla

Jahapp, då kom det där shoppingsuget tillbaka, som i och för sig aldrig försvinner ur mig. ;D
Jag och Elin fixade bil och så åkte vi till Väla en snabbrunda. Påvägen dit var det en polsk lastbilschaufför som kysste rutan när vi körde förbi, därefter blinkade han och vinkade på oss, sicken galning. Så det blev plattan i mattan för att komma därifrån så fort som möjligt. ;D
Men vi kom i alla fall fram i säkert förvar, trots mycket trafik.
Vi tog bara en snabbrunda inom favoritaffärerna och köpte lite smågrejer, därefter åkte vi inom donken och köpte mat.
Under tiden som jag väntade i bilen blev jag anklagad för att ha smällt upp min bildörr i en annan bil, men jag hade inte ens öppnat min bildörr. Bara för att jag ställde mig bredvid kärringen, så flyttade hon sin bil typ 5 parkeringar bort. Sicken looser.
Påvägen hem körde vi inom Elin så vi kunde hämta lite alkohol och så. Sen körde vi hem till mig så att jag kunde byta om och fixa mig. Därefter skjutsade mamma oss till Robin där det blev party. Det var trevligt till en början, sen kom sanningarna fram. - Du är så ute ur mitt liv lilla vännen, för gott!

BIG LOVE <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0