Välmående

Att man blir trött eller, regnet bara öser ner, det finns liksom inget stopp. Tidningen och tv:n säger en sak om vädret, medan himlen öppnar upp sig och stänker ner vår värld och inte alls gör som tidning och tv säger, blött! När fan ska solen komma tillbaka och ge mig min bruna färg tillbaka. Miss it!

Och precis som alla andra dagar så regnade det ju såklart igår också, och kvavt var det, kom varma vindar när man gick ut någonstans. Elin kom i alla fall in till Markaryd så vi drog och käkade på Pizzabutiken, fast jag föredrar ju Bolzano som har semesterstängt just för tillfället. :( Men mätta blev vi, och flummiga också. 
Vi drog en byarunda, inom Konsum, killarna med ihoplappade kläder var där, vi gissade på att dem var danskar, och riktigt fula var dem också. Vi brast i alla fall ut i skratt, festligt.
Efter besöket på Konsum åkte vi hem till Emma där vi tittade på film och hade mysigt. Snackade skit och bolmade stup i kvarten. Därefter skjutsade jag hem Elin, såg inte ett skit då helljuset på bilen inte verkade vara på topphumör? Men vi klarade oss och kom hem helskinnade.
Lite prat, sen gick var och en upp till sitt. Jag upp till Hampus, och Emma upp till sig.
Låg och läste lite sen somnade jag gott bredvid älsklingen. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0