Mellbystrand

Solen steker och jag bara älskar det, vad mer kan man göra? :O
Gick upp tidigt idag och fixade med fika och grejer, sen åkte jag och syster och hämtade Rebecka och så vred vi ratten ut mot Mellbystrand. När vi kom dit var det inge vidare varmt, men när man väl kommit ner på filten stekte det gott. Blåste dock väldigt mycket så öronen var ju fyllda med sand efter det. ;P
Men det blev i alla fall 2 dopp i havet, kallt men helt underbart.
Runt kl. 15.00 åkte vi hemåt, körde inom kusinerna och pratade skit och hämtade fläder. Nu blir det till att göra flädersaft. Me like!!
Såå, nu är jag hemma och har precis duschat. Ska äta nu och sen fixa mig för ikväll tar vi en drink! :D

Pusslove <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0