Midsommar

För att inte ha något som helst planerat inför midsommar så blev det ändå en väldigt bra midsommar.
Runt 11.30 tiden kom Sandra och hämtade mig hos Hampus, så körde vi lite ärenden, därefter plockade vi upp Hampus igen och körde hem till Sandra där Ljungbytjejerna väntade. Vi körde ut mot Mellby där Sandras stuga väntade på oss. ;D
Först skjutsade vi Hampus dit han skulle. Efter det åkte vi ut till Maxi och inhandlade lite mat inför kvällen.
När vi kommit till stugan igen satt vi och drack och snackade lite. Sen blev det nypotatis, gräddfil, gräslök, sill och massa annat gott. Efter maten blev det jordgubbar och därefter tipsrunda som de äldre anordnat. ;P
Efter tipsrunda var det bara dricka som gällde. Efter ett par timmar gick vi ner till stranden där vi spelade brännboll, vilket var ganska omöjligt så som det blåste. Dessutom fick jag fruktansvärt ont i mina öron. Vi spelade bara en snabbrunda sen gick vi upp till stugan igen där vi satte igång grillen. :)
Det blev flintastek, pommes, "beasås", melon och massa annat gott för min del.
Efter grillet fick vi besök av en viss Jocke som inte hittade hem, så vi packade våra grejer och följde honom dit han skulle och så stannade vi där vi dansbanan och hade trevligt.
Efter ett tag gick jag och Hampus och la oss då Hampus hade en väldig huvudvärk. Gick inge vidare att sova, Hampus var gullig och tryckte in mig i garderoberna och han sov så hårt så han var omöjlig att rubba. ;D

Dagen efter midsommar låg vi och päste rätt långt in på förmiddagen. Vi gick upp och duschade och sen gick jag, Hampus och Johan och käkade pizza. Toppenfrukost!
Efter det gick vi tillbaka till stugan och drack lite, jag var dock inte så sugen, dessutom mådde jag inte alls bra. Förkyld och jävlig.
Blev att vi beställde ännu en pizza lite senare på dagen. Sen åkte vi in till Mellby där vi hälsade på Jossan och Dante.
Ingen vidare rolig kväll enligt min mening då jag kände mig så seg och var ju faktiskt inte alls sugen på att dricka.

Tack för en trevlig midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0