Monumentbygge

På onsdagen var det dags att klä släpet och bygga monument. Klockan 16.30 träffades dem flesta från klassen + Annie och Natta utanför Folkets hus i Timsfors, där vi sprayade på lakan osv. Vi klädde även släpet med björkar och dekorerade med lite guldspray. ;P
När vi var klara med det åkte vi ner till skolan där vi började bygga på vårt monument. Vi sprayade även där med guldfärg på ett lakan. Vi spikade fast lakanet och en lagom sliten docka på 2 plankor som vi sen kämpade mycket med att få ner i gräset, men det blev inge vidare stabilt. Som tur var så kom Elins pappa och hjälpte oss. Glenn for the win! :D
Ja, eftersom att vi är tjejer och inge vidare på det här med att gräva och bygga så tog ju detta ett par timmar. Klockan blev 20.00 så jag och Rebecka åkte och beställde mat som vi sedan åt hemma hos mig. :)
Därefter åkte jag ner till byn, hem till min syster där jag slängde mig framför tv:n och somnade gott. :)

Jag med den ruttna dockan ;D


Vårt ursnygga monument ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0