Skattjakt

Måndagen den 8/6 gick vi bara i skolan en kort stund, därefter samlades alla 3:or (dem som ville) nere vid vårdcentralen där skattjakten sattes igång. Vi fick ut lappar om vad vi skulle göra för något, och så for alla iväg. :D
Vi fick göra en massa tokigheter som tex. att stå nakna på torget, köpa porrtidningar och kondomer, hjälpa tanter över gatan, tugga samma tuggummi som 5 andra i klassen, bada i fontänen, byta kläder med det andra könet, trä på en kondom på en gurka, enbart med munnen, baka kaka till domaren, ta kort med en politiker och massa andra saker... :)
Vi hade väldigt kul, hade dock väldigt dåligt väder, regnet bara öste ner, men glad var jag som hade bilen. (A)
Sicken dag säger jag bara. BF06 kom i alla fall på tredje plats, det tycker jag var riktigt bra med tanke på att vi bara är tjejer. ;D
Därefter skjutsade jag hem ett par stycken, hämtade även lite alkohol åt Hampus. Solade en snabbrunda sen stack jag hem och duschade. Sminkade mig och fixade håret. Elin kom hit och vi körde direkt till Röckla och hämtade Rebecka.
Gick upp till min syster där vi hällde i oss ett par groggar. Gick sen ner till Elins bror en runda och fortsatte dricka. Klockan 23.00 begav vi oss ner mot byn, till Golden Gate, där dem hade anordnat en studentfest. Där var dock väldigt ont om folk, jag hade trevligt till en början, sen blev jag ledsen och sen drog jag hem till Hampus och la mig.
Men tack för dem trevliga stunderna allihopa, pusslove! <3

Du är ingen riktig vän, du kan inte vara ärlig, du är falsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0