Sweden Rock Festival

Eftersom att jag gjort så gott jag kunnat i skolan utan att hinna med allt så gav jag upp och åkte med Hampus, Jessica och Martin till Sweden Rock Festival. :)
Väl framme fick vi ett jävla problem med att sätta upp förtältet till husvagnen. Jag kunde dock inte tillföra så mycket mer än att stå och hålla pinnarna så att dem inte välte under tiden som dem andra pusslade. ;D Blåste gjorde det, och det var förbannat kallt.
Det tog ett par timmar, men till slut lyckades vi faktiskt. :D
Vi bytte om och drack lite, sen gick vi ner mot festivalområdet, till förfesten. Satt där ett tag, dem andra drack och jag hade dunderhuvudvärk.
Jag och Hampus gick hem ganska tidigt, då jag mådde jättedåligt.
Och så kom onsdagen, torsdagen, fredagen och lördagen.. dags för fest. Drack och hade trevligt.
Såg en massa band. Mäktigast var när i princip alla på SRF sjöng Sveriges Nationalsång, Inflames spelning var också riktigt cool. :D
Vädret var väl inget att hurra över precis, men solen tittade fram lite då och då, fick även en rejäl hagelskur över oss, mihi. ;D
Veckan i Sölvesborg var en väldigt bra vecka, foton kommer senare då min moster råkade få med sig min kamera hem. :/

Pusstja <3

I am a rockstar ;D



Hampus <3 Lina


Obelix & jag ;D


Snygging <3


JOBBIGT VAAH??!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0