Bränt barn luktar illa ;O

Sovmorgon idag, det behövdes ju verkligen. Och så hade man ju bara trista lektioner, men det har gått snabbt idag, väldigt skönt. Har även fått lite info inför Åreresan, förstod dock inte hälften av allt som Berra sa, men det klarnar förhoppningsvis. ;P
Sandra hämtade mig efter skolan, så nu har vi precis varit och solat lite, alltså luktar jag bara bränt. Och alla vet vi ju att bränt barn luktar illa, jag är dock inget sådant. (A)
Vi körde även inom Konsum och köpte bakpotatis, så nu har jag precis slängt in dem i ugnen. Sandra är och hämtar Aldin, och när hon kommer ska vi kränga bakpotatis.
Har även ringt och beställt tid till att sy upp min klänning, så några dagar efter onsdag sitter den som en smäck. ;)
Ikväll blir det att promenera en runda med Bea, Sandra följer förhoppningsvis också med ut, vi behöver lite luft allihopa.
Sköt om er, ciao! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0