Död åt Markaryd!

Igår, fredag blev en ganska lugn kväll kan jag ju tycka. Det blev tacos med mamma och pappa och sen åkte jag hem till Sandra där vi gjorde oss i ordning och drack lite vin. Begav oss senare ner mot byn, där det var lagom dött. Inte en jävel i hela jävla byn mer än en gubbe nere på Marinan. Efter att vi gått en runda och kollat läget så gick vi ner och värmde oss och prata med Cassi på Marinan. Tiden gick och folket ramlade in, mest äldre dock. En något sliskig norrman bjöd oss på en varsin drink, som vi bjöd bort lite i smyg. (A) Fortsatte sen mot Golden Gate där det var bra mycket mer ös än på Marinan. Hampes pappa var lika pratglad som vanligt och bjöd såklart på alkohol. ;D
Det var Trubadurkväll även denna kväll så blev ju att man satt och lyssnade på det också. Gick hem runt 02.00 när det stängde, gick dock inte så snabbt på hemvägen då Hampus gick i snigelfart? Alkoholen tär på hjärncellerna och benmuskulaturen, eller? ;P
Jaja, till sist kom vi hem i alla fall, slängde oss i sängen och somnade gott, i alla fall jag. ;)

Jag kände det på mig redan innan, det gjorde ont redan då, och det gör ont nu!

Tihi ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0