Festifesti ;D

Som jag lovade förut så skulle jagf berätta om hur min helg har varit, och eftersom att jag pluggat i princip hela dagen så tänkte jag att jag kunde ta en liten paus och klottra lite här på bloggen. :)
Skrev nyligen ett väldigt långt inlägg och råkade sen trycka in någon onödig knapp som finns på tangentbordet som raderade ALLT jag skrivit, så nu blir det bara lite kort om helgen. :O

Fredagen, förfest och härligt folk hemma hos Eddie, vidare ner till Marinan och Golden. Rörig men kul kväll. :)

Eddie fixade party
Värden Eddie :)

Lördagen, innebandymatch, Markaryd/strömsnäs vann med 10-5. Lizelott färgade mitt hår. Pappa fyllde år, kilade hem och firade honom med smörgåstårta, fruktsallad, alkohol och släkt.
 Jane skjutsade oss ner till Eddie där vi förfestade, drog sen till Dante och partajade lite. Dog dock ut rätt snabbt. Drog ner mot byn där jag mötte min man, drog hem och käkade och sov lagom gottit. :)

Duger inte jag eller? :O
Hampus <3

Grymma är vi! ;D
Coolast



Söndagen, vaknade tidigt, Hampus åkte till Osby och jag städade hans rum + lite av deras kök. ;P
Slängde smutsiga kläder i tvätten, bäddade, dammsög, dammtorkade och gjorde väääldigt fint inne på älsklingens rum. Guldmedalj åt Lina! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0