Förseningar och dåligt mående :/

Som jag sa igår så blev det mys med älsklingen. Mamma och pappa var iväg så Hampus kom hit med kebabsallad.
Vi satt och gottade oss framför tv:n hela kvällen och mådde lite sådär halvbra båda två. ;P
Blev sängen ganska tidigt om jag inte minns fel. Min mage tog död på mig. :/

I morse blev det nybakta kanelbullar och Ice Age 2, festligt som bara den. :)
Nu har Hampus åkt hem och jag sitter och försöker få klart mitt samhällarbete som skulle varit inlämnat i fredes, jag får väl komma på någon riktigt bra ursäkt till min försening. (A)
Snart blir det käk, snitzel och potatis och brunsås, riktig söndagsmat. :D
Efter maten ska jag hem till Hampus.
Lina är tjock

Hoppas ni har haft en bra helg allihopa, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0