Happyface :)

Idag är jag glad, väldigt glad. Saker och ting går bara bättre och bättre, och jag mår så himla bra. Det är t.o.m folk som säger till mig att det märks att jag mår bättre, att jag ser mycket gladare och piggare ut i mina ögon, helt underbart. :)
Jag hade dock väldigt svårt att komma upp i morse, precis som alla andra mornar. Men det är jag väl inte ensam om, eller? ;P
Jag lyckades ta mig upp, om inte i tid så i alla fall lite senare, haha. :P Jag begav mig till Haga där jag snart har tagit igen de dagar jag varit sjuk, skönt. Sen så hade jag en lektion också, så gick till skolan och hade svenska b. Efter det hade jag och min mentor lite uppföljning hur jag ligger till just nu, och allt ser ut att gå bättre och bättre. :D
Hampus hämtade mig efter skolan och vi åkte ner till vårdcentralen, sen hem till Hampus igen. La oss i sängen och krängde chips och glodde på tv, jag hade precis somnat gott när Hampes mamma slängde en bok på min arm.
"Oj, där låg visst någon där!" Haha, lite ont gjorde det allt. (A)
Lyckades inte somna om efter det, så mös med Hampus istället.
Mamma hämtade mig, kom hem och hade fått post, Swedenrockbiljetten har kommit, FINALLY! :D
Och nu har jag precis fått i mig lite mat, ska plugga och sen åka ner till Hampus och äta chokladpudding och mysa. <3
 Ha det gott allihopa! :)

Chokladpudding


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad sägs om att haka på nya beach -09 idealet? ;)

2009-03-03 @ 06:52:49
URL: http://www.lifeofevelina.blogspot.com
Postat av: Sandra

Svar: Nej, de är han inte vad då?

2009-03-03 @ 18:21:34
URL: http://sandiiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0